HelpDesk ČVUT
je webová aplikace orientována na komplexní podporu služeb nejen v oblasti IT na ČVUT. Hlavním účelem je záznam chyb, požadavků a návrhů na zlepšení, komunikace těchto informací s uživatelem, ale i uvnitř týmu zajišťujícího danou službu. Aplikace využívá produkt JIRA Core, kde autentizace probíhá přes hlavní uživatelské jméno stejně jako do ostatní společných IS ČVUT.
Dostupné pro
- studenty
- pracovníky
- partnery
Přínosy a klíčové funkce
- řízený přístup k podnětům, požadavkům a hlášením uživatelů,
- aktuální přehled o stavech a změnách úloh,
- detailní vyhledávání a filtrování,
- workflow pro zlepšení přehledu o stavu práce,
- zasílání e-mailových upozornění v případě aktualizace úlohy.
Požadavky
- klient musí mít platný vztah k ČVUT,
- klient musí mít platné Heslo ČVUT.
PROJEKTY MÚVS
Přínosy a klíčové funkce, stejně tak i požadavky zůstávají beze změny.
HELPDESK MUVS_Oddělení výpočetní techniky (MUVS_IT)
Služba je rozdělena do komponent:
- AV technika vučebnách
- Intranet
- Mailové služby
- Počítače
- Servery
- Tiskárny
- Webové služby
- Přístupový systém K4
- Jiné
Dostupné pro
- studenty
- pracovníky
- partnery
HELPDESK MUVS_Studijní oddělení (MUVS_SO)
Služba je rozdělena do komponent
- Bc. Ekonomika a management
- Bc. Učitelství
- Mgr. Projektové řízení inovací
- Ostatní
Dostupné pro
- studenty
Co lze pomocí HELPDESK MUVS_Studijní oddělení (MUVS_SO) řešit?
Agenda SO |
Popis |
1. Potvrzení o studiu |
Tiskopis (formulář) sloužící k vyjádření vztahu studenta k ČVUT MÚVS v příslušném akademickém roce. Slouží jako doklad pro, úřady, zaměstnavatele a jiné instituce. |
2. Žádost o přerušení studia |
K přerušení studia se vztahuje čl. 13 odst. 5 až 8 Studijního a zkušebního řádu pro studenty ČVUT v Praze (SZŘ). Minimální doba přerušení je jeden semestr. V době přerušení není osoba studentem. V průběhu zkouškového období může být studium přerušeno jen ze zvláště závažných důvodů. |
3. Žádost o prodloužení / zkrácení přerušení studia |
K přerušení studia se vztahuje čl. 13 odst. 5 až 8 Studijního a zkušebního řádu pro studenty ČVUT v Praze (SZŘ). Studium ve studijním programu může být i opakovaně přerušeno. |
4. Žádost o změnu osobních údajů |
ČVUT v Praze eviduje osobní údaje v souladu se zákony České republiky a Nařízeními Evropské unie. Osobní údaje jsou spravovány na základě jednotlivých účelů zpracování osobních údajů. Tyto osobní údaje jsou evidovány v systémech UserMap, KOS, EGJE, CRI a Mobility. |
5. Žádost o uznání výsledků studia |
Kredity z uznaných předmětů se započítávají do počtu splněných kreditů nutných pro pokračování ve studiu. Doba uplynulá od splnění předmětů, o jejichž uznání student(ka) žádá, nesmí být delší než 5 let. Na uznávání úseku studia nebo jednotlivých studijních předmětů se vztahují pravidla dle Vyhlášky 2/2017, 32/17/32911/svec |
6. Oznámení o zanechání studia |
Zanechání studia v souladu s čl. 34 odst. 7 písm. a) Studijního a zkušebního řádu pro studenty ČVUT v Praze (SZŘ). |
7. Jiné |
Další žádosti. |
https://portal.cvut.cz/informace-pro-studenty/formulare-ke-stazeni/
HelpDesk ČVUT
- stručný návod pro práci s IS HelpDesk – MUVS_Studijní oddělení (MUVS_SO)
- Vyberte Projekt
- Vyberte typ úlohy
- Uveďte souhrn (stručný popis – předmět zprávy)
- Vyberte komponentu
- V části popisu můžete podrobněji popsat svůj problém, požadavek atp.
- Doplňte soubory, screenshoty atp. (nepovinná část – pozor, není možné využívat přes mobilní aplikaci)
- Odešlete úlohu
- pro projekt MUVS_Oddělení výpočetní techniky (MUVS_IT) je to podobné, jen je tam více nepovinných položek