Ve středu 16. dubna 2023 pak probíhala přednáška vedený Liborem Nádvorníkem ze společnosti Mailkit s.r.o., která patří mezi lídry e-mail marketingu v České republice. Tématem byla tvorba strategie e-mailingu pro společnost, vyrábějící inovativní druhy kávy. Praktické cvičení řídil Martin Císař ze společnosti Etnetera Activate a.s. Výstupem prvního workshopu byl návrh hromadného e-mailu, který měl potenciální zákazníky přesvědčit k zakoupení kávy. Další středu 23. dubna si studenti vyzkoušeli, jak naplánovat a řídit direct mailingovou kampaň, tedy jak nastavit segmentaci zákazníků a získat jejich co nejvyšší odezvu. Velmi cenná byla zpětná vazba o tom, co by v praxi fungovalo, a jak by se dala kampaň vylepšit. Studenti pozitivně hodnotili obsah workshopu, který navazuje na využití praktických příkladů ve výuce předmětů v oborovém zaměření Marketing.