Světově uznávaný profesor Philip Kotler a jeho spoluautoři představují svou nejnovější publikaci Marketing 6.0 nyní i v českém překladu. Překlad knihy připravila PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA z Masarykova ústavu vyšších studií ČVUT, která rovněž vytvořila kurz s názvem Nové trendy v marketingové komunikaci. Díky tomu se inovativní koncepty z knihy okamžitě zařadily do výuky a MÚVS ČVUT se stal první institucí v České republice, která studentům zprostředkovala revoluční přístupy marketingu budoucnosti.
Kurz zaznamenal pozitivní odezvu, protože studenti měli jedinečnou příležitost seznámit se s publikací ještě před jejím oficiálním vydáním. V rámci kurzu studenti pracovali s poznatky z knihy Marketing 6.0 a zkoušeli, jak využít nejmodernější technologie, jako jsou umělá inteligence, metaverzum, blockchain, ChatGPT či virtuální realita, k efektivnímu oslovení mladé generace. Své znalosti studenti aplikovali přímo v týmových projektech, kde měli možnost získat reálnou zkušenost s nejnovějšími marketingovými trendy.
Publikace Marketing 6.0 právě vychází v nakladatelství Grada a kurz inspirovaný touto knihou zůstane součástí výuky na MÚVS i v dalších letech.