V předmětu Online marketing se i letos ve středu 17. 4. 2024 konal praktický workshop vedený externisty z praxe. Nejprve proběhla přednáška Martiny Hubené ze společnosti Mailkit s.r.o., která patří mezi lídry e-mail marketingu v České republice. Tématem byla tvorba strategie e-mailingu pro společnost, vyrábějící inovativní druhy kávy. Praktický workshop organizoval Martin Císař ze společnosti Etnetera Activate a.s.
Výstupem prvního workshopu byl návrh hromadného e-mailu, který měl potenciální zákazníky přesvědčit k papírových kapesníků a toaletních papírů. Velmi cenná byla zpětná vazba o tom, co by v praxi fungovalo, a jak by se dala kampaň vylepšit. Studenti pozitivně hodnotili obsah workshopu, který navazuje na využití praktických příkladů ve výuce předmětů v oborovém zaměření Marketing.
Společnost Mailkit vyvinula českou e-mailingovou platformu se snadnou implementací a profesionální podporou pro e-mailingové kampaně. Mezi její velké zákazníky patří např. Seznam.cz nebo Notino s.r.o.
Společnost Etnetera Activate a.s. patří mezi dominantní hráče v e-mailing na českém trhu a zabývá se praktickým prováděním e-mailingových kampaní a jejich optimalizací s využitím, webové a mobilní analytiky a v neposlední řadě také datové analytiky.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |