Vzhledem k rychlému rozvoji technologií vzrůstá v ekonomických disciplínách význam předmětu Online marketing. Na MÚVS v bakalářském studijním programu Ekonomika a management si uvědomujeme, že se tento typ předmětu neobejde bez živého kontaktu s neustále se vyvíjející praxí. Proto u nás online marketing vyučují také špičkoví odborníci z firemní sféry.
Například ve středu 16. března 2022 zazněla přednáška s cvičením, vedená Jakubem Olexou a Liborem Nádvorníkem ze společnosti Mailkit s.r.o., která patří mezi lídry e-mail marketingu v České republice. Tématem byla tvorba strategie e-mailingu pro společnost, vyrábějící inovativní designové sklo. Další středu 23. března následovala přednáška Pavla Poly o praktické tvorbě e-mailu zákazníkům, na což navázalo cvičení s Martinem Císařem. Oba působí ve společnosti Etnetera Activate a.s. Studenti si vyzkoušeli tvorbu e-mailu dle praktického zadání a dostali zpětnou vazbu o tom, co by v praxi fungovalo. Z průzkumu provedeného mezi studenty vyplývá, že účast firemních lektorů přináší vysoce pozitivní ohlas. V tomto semestru bude v předmětu Online marketing výuka externistů pokračovat.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |