V rámci výuky předmětu Řízení vztahů se zákazníky vystoupil na Masarykově ústavu vyšších studií ČVUT Radek Hrachovec, partner společnosti Voxwise a certifikovaný odborník na věrnostní programy (CLMP). Přednáška se zaměřila na klíčové trendy a proměny v oblasti zákaznické loajality, která v digitální době nabývá zcela nových podob.
Studenti měli možnost nahlédnout do fungování moderních věrnostních programů a dozvědět se, jak firmy pomocí datového přístupu a personalizace budují dlouhodobé vztahy se svými zákazníky. Zazněly konkrétní příklady z praxe, které ukázaly, jak firmy v retailu díky chytré práci s daty a zákaznickou zkušeností zvyšují loajalitu svých zákazníků.
Diskutovalo se i o tom, jaké výzvy přináší přechod od tradičních věrnostních schémat ke komplexnímu ekosystému zákaznické zkušenosti. Přednáška vyústila v zásadní myšlenku – klíčem k udržitelnému růstu není pouze získávání nových zákazníků, ale především schopnost si ty stávající udržet a systematicky je rozvíjet.