V úterý 22. dubna 2025 se v rámci výuky předmětu Online marketing uskutečnil praktický workshop vedený externími odborníky z firem Etnetera Activate a Mailkit. Akce byla určena studentům oborového zaměření Marketing a zaměřila se na tvorbu e-mailingových kampaní v reálném prostředí.
Workshop zahájil Martin Císař ze společnosti Etnetera Activate a.s., který celou akci také organizoval. Studenti si vyzkoušeli vytvořit e-mailingovou kampaň zaměřenou na oslovování potenciálních zaměstnanců. Práce s reálnými scénáři jim umožnila pochopit, co v praxi skutečně funguje, na co si dát pozor a jak kampaně dále vylepšovat.
Odbornou podporu při nastavování kampaní poskytli také Kateřina Pořízková a Zdeněk Rosenhofer ze společnosti Mailkit s.r.o. Studenti ocenili nejen jejich pomoc při tvorbě kampaní, ale i fundovanou zpětnou vazbu, kterou ke své práci obdrželi.
Mailkit s.r.o. je český vývojář profesionální e-mailingové platformy, kterou využívají například Seznam.cz nebo Notino. Etnetera Activate a.s. patří mezi přední specialisty na e-mailový marketing v České republice a zaměřuje se na efektivní využití dat, analytiky a personalizace v kampaních.
Workshop studentům ukázal, jaké požadavky klade praxe na práci s e-mailingem – od formulace sdělení až po analytické vyhodnocení kampaně. Získané zkušenosti mohou uplatnit při tvorbě vlastních projektů, ve studentských organizacích i při hledání pracovních příležitostí v marketingu či HR komunikaci.