V rámci výuky předmětu Innovation Management v angličtině vystoupili na Masarykově ústavu vyšších studií ČVUT v Praze Beáta Benediktová a Jindřich Mašek ze společnosti KPMG. Přednáška nabídla studentům praktický vhled do oblasti Customer Experience (CX) a jejího propojení s inovacemi v moderním byznysu.
Lektoři představili šest pilířů zákaznické zkušenosti 6 Pillars of CX, které tvoří základ úspěšné strategie zaměřené na zákazníka. Studenti se také seznámili s tím, jak se efektivně vypořádat s Design Challenge, jak pracovat s koncepty Customer Journey a Personas, a jak tyto metody využít při vývoji inovativních řešení.
Program byl zaměřen na praktické pochopení principů Human-centered designu a jejich aplikaci v reálném byznysovém prostředí. Beáta Benediktová, Strategy and Performance CX Expert, a Jindřich Mašek, Strategy and Performance Manager & Design Lead, sdíleli své zkušenosti z praxe a ukázali, jak propojení empatie, dat a designového myšlení pomáhá firmám vytvářet hodnotnější vztahy se zákazníky.
Studenti ocenili otevřený a podnětný přístup obou lektorů i možnost nahlédnout do metod práce jedné z předních konzultačních společností. Setkání s odborníky z KPMG pro ně bylo cenným obohacením výuky a motivovalo je k hlubšímu pochopení role zákaznické zkušenosti v řízení inovací. Děkujeme oběma zástupcům společnosti KPMG za inspiraci, sdílení zkušeností z praxe a přínos k rozvoji našich studentů a zároveň se na ně těšíme za dva týdny, kdy na toto téma budou přednášet českým studentům.
