Masarykův ústav vyšších studií ČVUT v Praze připravuje cyklus přednášek na téma Online marketing. Přednášejí odborníci přinášejí inspiraci a tipy z praxe.
Konec reálného marketingu? Běží ještě marketéři, anebo padají do propasti? Příručky versus realita. Je politický marketing všemocný? První přenášku vede Mgr. Vladimír Šulc v budově CIRC, posluchárna B771, již 27. února 2019 od 12:30.
Mgr. Vladimír Šulc z pozice šéfredaktora největší motoristický časopis a v roce 2000 se stal ředitelem komunikace Škody Auto a téměř šest let byl zodpovědný za goodwill značky na více než devadesáti trzích. Zastával post výkonného ředitele poradenské společnosti Value Added a ředitele marketingu a komunikace zdravotního zařízení pro onkologické pacienty Proton Therapy Center Czech.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.